lördag 27 juni 2009

Skön lördag

Idag blev jag väckt av mamma o pappa som kommit in till stan för att låna Grodan för att åka till syster o Ella. Visste ju att dom skulle ringa vid 9 så det var okej, skönt att komma upp när det är fint väder också=) Följde inte med eftersom det är varmt o de blir lite trångt i bilen, lite synd faktiskt...Men det tar vi en annan helg i stället=)

Igår så försökte jag få J. o grannen att hitta på något ute. Dom spelade fifa o hade ingen större lust att lägga sig att sola ute. Båda är lika rastlösa o har ingen ro att ligga stilla. Jag bestämde mig för att åka o sola själv! Så jag tog mitt pick-o-pack o åkte till Gamla Uppsala badet o solade. Det var jätteskönt men kunde inte vara där lika länge som jag ville för det var så mycket pollen o det började klia i ögonen så jag inte kunde se nästan. Vill inte ha glasögonen o kan inte ha ögondroppar för linserna. Men jag tog två extra clarityn o åkte hem. Här var det fullt hus med J. Martin, Butta o Arnbom. Det dracks öl o lyssnade på musik. När killarna åkt för att gå ut så tog jag o J. en prommenad till Willys för att handla lite. När vi kom hem var det bara att fyra på grillen o börja kolla fotbollen!

Angående fotbollen så Sverige ägde ju England. Vilken upphämtning o vilka mål!! Synd att det blev straffar, känndes att England skulle ta det.... Men all heder åt U21 laget, vilken fotboll dom har visat att dom kan spela=) Vilken ödmjukhet i intervjuer o glädje!! Riktigt imponerad av dom. Satt igår i soffan o hoppade o rös så håret på både armar o resterande kroppen va massa gåshud=) Helt sjukt alltså....

Idag ska vi ta en prommenix med grannen till Gränby för att han ska till bolaget en sväng o det är fint väder så då passar vi på att gå=)

Nu ska jag kolla runt lite till innan vi ska gå=)
Ha en solig bra dag!!

1 kommentar:

  1. Hïhi... kan verkligen se hur du sitter o hoppar upp o ner. Ella gjorde samma sak fast hon ropade "Heja Lona, heja Lona" =) innan hon kom på att det inte var FCB som spelade utan Sverige. Lärde henne ropa "Mera mål" när jag ändå lärde henne ropa "Heja Sverige"...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla