måndag 15 juni 2009

Vart är SOLEN??????

Nu blir jag sååå less, bara massa regn o kallt, o massa dåligt väder!!! Vart är solen o värmen?? Pappa sa igår att frammemot onsdag ska det bli fint, jag hoppas på det!!!

Gick ju med i facebook igår, shit vad drygt det är att så fort det händer något där så får man ett mejl...Hade 35 mejl idag när jag öppnade mejlen...Men hann prata med några igår, var väldigt trevligt att göra det, ska utforska det ännu mera senare. Kommer väl sluta med att man är där inne varje dag för att se om det hänt något=)

Idag ska jag kurrera mig för att försöka få bort halösonten o nästäppan. Näsan är bättre nu sitter det mesta i halsen. Hostar o hostar men det händer inget..

Ska kolla runt lite nu.
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. ja nej på face kan man inte missa något, där får man vet ALLT:)
    hoppas du slipper det onda..

    SvaraRadera
  2. Caroline!
    Solen finns idag på tisdagmorgonen.Lyser från en klarblå himmel men blåser ganska mycket.Vi hörs.

    SvaraRadera
  3. Du kan stänga av att få mail från Facebook. Då slipper du har 35 nya mail... =)

    Idag skiner ju solen... Helt underbart väder idag, fisen får sluta tidigt så att vi ska ut o leka i solen.... Hon fick nya gummistövlar igår, svarta med en spindel på...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla