söndag 7 juni 2009

Lite sleeeten

Igår kväll blev en trevlig kväll. Var ju hos Bärnsten o hans flickvän. Var lite annt folk där också. Drack lite vin, fick några shots o nån cider. Blev lite snurrig i huvudet faktiskt=) Var även ut igår!!! Det var ju år o dagar sen vi var det=) Det var väldigt trevligt, var på ett ställe som heter Firman, ett annat som heter Bullit, skulle till Terassen men dom stängde precis, så vi gick vidare till O´connors. Jag o J. gick dock inte in utan lämnade killarna där. Vi beslöt oss för att traska hemmåt istället. Vi var duktiga att gå hem igår, var inte spec. kallt heller. När vi kom hem så satte vi oss en stund på balkongen för att dricka lite vatten innnan sängen. Drack en halvliter vatten innan, i förebyggande syfte,hihi. Men idag känns huvudet bra, bara lite trötter.

Vaknade tidigt idag, så klart. Kan ju inte sova ut när man varit ute, de är ju typiskt. Gick upp o kollade film o åt frukost. Efter det blev det en liten middagslur=) Så nu e jag pigg igen!! Martin kom nyss över för att spela lite fifa med J.

Själv så tänkte jag baka lite granna idag, inget märkvärdigt men slänga ihop lite kokosbollar o göra en snoddas tänkte jag. Vi har ju tänkt ha picknik ikväll när vi ska till Parksnäckan för att se(höra) på Alborosie. En italiensk reggae sångare som e grymt bra. Såg honom förra sommaren på URF så idag tänkte vi sitta utanför o lyssna bara. Hoppas att vädret håller upp bara.

Jag ska inte behöva lösenord på min blogg bara för att någon inte vill skriva sitt namn. Om den personen stör sig på något är det dennes ensak. Jag bryr mig inte speciellt mycket. Tycker bara att det vore roligt att veta vem det är som skriver kommentarer på min blogg!!

Nu ska jag kolla vidare. Ska försöka att hitta ett nummer till dom som anordnar kvällens uppträdane för att veta vilken tid det är=)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. hoppas din bakning blev mer lyckad än min, slängde ihop lite muffins igår så jag kunde göra cupcakes till Norah födelsedag, men tog för stora former till muffinsplåten s dom blev helt kladdiga, blir ett nytt försök idag, med mindre former, hoppas jag lyckas, annar ÄR det illa:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla