torsdag 11 juni 2009

Inget planerat

Idag är det inget alls planerat. Eller jo, en grej som jag ska göra det är att marinera fläskkarrén som ligger i kylen. Men det tar ju bara några få minuter så det räknas ju knappt=)

Det var inte potatissoppa som vi skulle äta på midsommar mamma, det var finsk sommar soppa=) Men annars låter det bra med sill lunch och grillat på kvällen på midsommarafton.

Idag vaknade vi lite sent så jag körde J. till jobbet idag. Eller vi låg o drog oss i sängen o ville inte gå upp alls, men när vi gjorde de så var klockan strax innan sju och bussen går prick. Det blev lite snävt med tid så jag skjutsade honom. Vilken tur han har=)

Vi kollade på fotbollen igår, shit att dom inte har kört med Safari innan. Han ägde ju på planen, matchens bästa spelare. Överdrivna Zlatan gjorde ju inte många rätt, massa felpassar och nonchalant spel. Annars tycker jag att det var bra att dom satte in S.Larsson, Holmén o Hysén sista kvarten ungefär så att dom fick lite tid på sig. Iskaksson i målet var ju helt kass, okej att han gjorde en bra reflex räddning men annars var det katastrof. Sverige vann dock och har en liten, liten chans att gå vidare till VM.

Nu börjar min mage att kurra lite så det är dags för lite frukost.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla