onsdag 17 juni 2009

Trött efter små grodprna dans

Idag har jag o min kära mamma varit på midsommar firande hos Ella på förskolan. Åkte efter att jag skjutsat J. till jobbet imorse. Och kom hem för en liten stund sen. Vi (jag o Ella) dansade med alla dom andra barnen runt midsommar stången som dom gjort i ordning dagen innan!! Ska lägga upp kort, men det blir lite senare=) Vi dansade bla små grodorna, mors lilla kråka, ritch ratch mfl. Var riktigt roligt faktiskt, synd att mosters busunge va så trött. Hon hade nämligen vaknat 03.30 i morse och varit pigg, ville inte sova längre då=) Efter dans var det fika på gräsmattan med saft o jordgubbstårta. Vi tog med Ella hem (till syster) och vi hann väl precis innanför dörren innan Ella sprang o la sig för att sova i sängen. Själv vilade jag mig lite på soffan=) När syster kom hem från jobbet packade hon lite saker för deras Järlåsa helg. Sen gick vi ner på stan för att hälsa på mitt kusin barn Jocke. Han blev glatt överraskad när vi klamrade in på restaurangen där han jobbar. Vi väntade och gick i lite affärer tills han slutade för att sedan gå o fika, men det blev glass i stället=)

Nu ska vi äta lite mat, är hungrig o trött.
Ha en bra kväll=)

2 kommentarer:

  1. mysigt med midsommar firande, ska själv på ett imorgon, på dagiset där jag ojobabr, sen blir det ju självklart på midsommarafton också, det kan man väl inte missa?:)

    SvaraRadera
  2. Det låter som en mysig dag! Ha en trevlig midsommar! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla