onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Nu har det slutat regna o solen har kommit fram lite. Men det tok blåser ute!! Funderar på att gå ut o träna en sväng men jag får se....Finns massa annat att göra också så jag kanske väljer det!

Har inte så mycket att skriva om här idag märker jag. Har inte hänt nå speciellt o så. Har lite ont i halsen men det är nog eftersom jag skrattade så jag grät igår kväll. Vi kollade på Top Gear. Har ni sett det? Det är ett Brittiskt bil program. Det är tre män som har det och dom är riktigt roliga. Programmet är inte så mycket om bilar, alltså tekniskt o meck grejer utan om sånt man fattar!! Programmet igår har vi redan sett o första gången jag såg det skrattade jag lika mycket! Dom skulle köpa varsin bil igår(en engelsk gjord) och sen skulle dom göra flera tester. Bilarna är ju inga top bilar direkt. Å dom skrattar lika mycket själva i programmet! Har ni inte sett det så försök att kolla på det, det är riktigt roligt!!!

Nu ska jag fixa något att äta för min lilla mage=)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla