lördag 6 juni 2009

Nationaldagen

Idag har jag o J. varit nere på stan o firat nationaldagen. Eller ja firat o firat. Vi gick runt o kollade på vad som fanns där nere. Det var lite "stjärnor" från talang 2008, massa folk, folk gick runt och delade ut flaggor o politiker som ville att man skulle rösta! Men det har vi ju redan gjort=) Duktigt av oss!!! Glamour var där o hade sitt Stilett rejs. Jag tippade på vem skulle vinna o den tjejen vann. Jag är grymm jao=) hihi Dom hade lite tävlingar för endast tjejer. Jag cyklade o fick en t-shirt, en skarf, en deo o en vitamin dricka som tack för hjälpen. Tävlade även om en rosa eu-skoter. Får reda på nästa vecka om jag vunnit, men det skulle jag inte tro. Fick även en glamour tidning. Tyckte det var bra, J. tyckte att det var dåligt att det bara var för tjejer.

Till den som skrev anonymt: Vore kul om du skrev ditt namn! Jag försöker att komma tillbaka till arbetslivet och det är inte lätt att få jobb, vet inte heller vad jag vill göra så det är inte lättare!!!!!!

Ikväll ska vi till Martin(grannen) hans kompis lite längre bort här i Nyby. Ska kolla på fotbollen där. Nu har grannen precis kommit över innan vi ska gå. Vi hade ju tänkt att sitta hemma men vi fick inbjudning att följa med så varför inte. Det är ju ändå lördag kväll!! Iofs tror jag att Sverige förlorar ikväll, tror inte dom klarar av danskarna.

Nu ska jag gå till Willys en sväng o köpa sallad. Vi ska göra hemmagjorda hamburgare. Mums va gott=)

HA en bra kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla