måndag 29 juni 2009

Soltrött

Nu är jag hemkommen från en eftermiddag i solen. Var till G.U badet i dag igen=) Låg o solade o läste i en bok. Innan jag åkte dit så tog jag en sväng förbi ÖB o köpte mariekex o toa rent(WC Duck, typ). Tänkte att jag skulle ha lite fika med mig idag..Blev som sagt kex o vatten=) Men det är bra det med. Har även fått reda på att jag kommer att va sjukskriven till den 20augusti i alla fall, får se sen om det blir förlängt eller ej. Kommer antagligen börja sista augusti på KFUM´s Öfsk.

Man blir väldigt trött av värmen o att vara ute i solen. Har duschat nu när jag kom hem o nu efteråt så är man helt matt. Det tar på krafterna att vara ute o sola=) Håller på att ösa i mig vatten nu så man inte åker på nån vätskebrist eller liknande.

Igår var vi till Sthlm, Vitsjö rättare sagt! J. lillasyster hade konfirmation igår. Så jag har tagit nattvarden nu så nu har jag syndernas förlåtelse,hihi Det var en bra konfa, prästen var vimsig(var inte deras ordinarie för han var sjuk). ganska långt bara ca2 timmar. Men dom har all redovisning o sånt på en dag. Kyrkan va varm också, luften stod helt still=( När vi var färdiga i kyrkan så bar det hem till fam. Wilhelmsson på lunch. F. hade bestämt att det skulle vara buffé med inslag av Spanien. Mmmm va gott det var, mycket "kall" mat var det, väldigt bra i värmen=) Efter lunchen blev det kaffe o jordgubbstårta! Var väldigt trevlig och roligt att se hela familjen igen. Var ett tag sen vi såg allihopa. När vi kom hem så krachade jag i soffan, var helt slut o somnade en halvtimme kanske, sen väckte J. mig, det var väl tur det för annars hade jag väl somnat för natten=)

Ikväll ska vi troligtvis till Sebbe o Malin för Malin ska klippa J. Han har så tjockt hår så han är less på det nu=) Det visar sig när jag hämtar honom om vi ska dit eller ej!

Nu ska jag kolla runt lite...
Ha en bra dag=)

1 kommentar:

  1. ewa_49_olsson@hotmail.com29 juni 2009 kl. 21:40

    Tur att du fått syndernas förlåtelse känns det bra nu då? Varför tog inte J nattvarden då?
    Det är sånt man ska göra en sån gång när man är på konfirmation.Visst är det varmt och skönt och svettigt,men snart har vi vintern här med snö och kyla det går fort fram till dess.Kramizar från mamma och pappa

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla