torsdag 25 juni 2009

Handla med mamma

Idag ska jag åka o möta upp mamma vid Maxi. Hon ska handla mat o jag ska sällskapa, tror jag ska handla själv senare ikväll. Sen efter handling så skjutsar jag hem henne för hon tar bussen in. Då slipper hon slita o bära massa mat. Måste tänka på mamma=)

Igår mötte jag mamma o pappa på stan för att gå o kolla lite. Föräldrarna funderade på att boka kryssning till Riga, men det blir nog senare. Hittade fina skor till Ella också på skopunkten. Det var ett par sandaler i rosa o ett par klackskor i silver!! Måste ju börjas i tid=)

Annars har jag försökt att bättra på brännan ytterligare lite grann på balkongen eftersom jag haft annat att göra så tycker jag inte det är ngn idé att åka till badet för en timme typ. Bättre på balkongen där jag har musik o nära till vatten!!! Man känner verkligen att sommaren ha kommit o man behöver dricka mycket!!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan träffa mamma, hoppas hon bjuder på en glass=) hihi

Ha en bra dag!!

4 kommentarer:

  1. Vem är så feg att du inte vågar visa vem du är:
    Det blev ingen glass men jordgubbar från Småland har vi ätit efter Pizzan från Gåvan fett god.Sen åkte vi till Maxi för pappa behövde nya skandaler och ville gå i shorts i denna underbara värme som är.Tack för skjutsen Caroline.

    SvaraRadera
  2. härligt att sola lite,:)
    lite dåligt med sånt för min del, skulle passa på att sola hos mamma idag, medans skrutt sov slutade med att min Snälla (?) syster sprutade vatten på mig med vattenslangen, jag blev dyngsur:( haha !

    SvaraRadera
  3. haha, hon tyckte att du skulle bada istället, eller så hade du en anledning till att sola dig torr=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla