fredag 12 juni 2009

Helg........

Ikväll så ska vi på 25-års fest. Det är Sebbe (grannens kompis) som fyller år och som ska ha fest. Så idag blir det en sväng till bolaget o köpa nån cider. Har hämtat lite ren sprit hos pappa idag på jobbet, han tog med hemmifrån till oss. Men det kan vara gott med en cider eller två innan man börjar dricka drinkar. Vi ska även försöka hitta på en liten rolig pressent tillsammans med Martin. Tror det blir något från teknikmagasinet, dom har ju lite roliga grejer där. Var in på deras hemsida igår för att kolla läget lite o hittade då ett "ölhorn" såg ut som ett gammalt vikingahorn, som man häller ner öl i o dricker. Men vi får se vad det blir, killarna ska ju jobba klart först sen får vi se vad det blir.

Fick även ett mission av pappa idag som tack för hjälpen. Ska handla nått att dricka till mamma idag för ikväll ska hon också på party! Så jag tänkte jag skulle hitta på något skoj till henne också=) Pappa passade samtidigt på att be om skjuts till stationen då när jag ska komma med mammas dricka till honom. O de e klart jag skjutsar honom dit, så att han kommer hem lite tidigare idag! Nu har jag säkert förstört hans suprise till mamma, men men...=)

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Gränby centrum.
Ha en fortsatt trevlig fredag!

Men innan måste jag ju skriva några ord om SMHI. Kollade på vädret igår och dom lovade massor av regn o kanske åska. Men så blev det inte, för här skiner solen igenom molnen=) Man kan verkligen inte lite på dom för hela förra sommaren hade dom ju fel ang vädret o det verkar inte bli bättre denna sommar!!!! Men jag tycker det är lite roligt i alla fall=) Ja,ja...nu blir det duschen.

1 kommentar:

  1. Pappas suprise kom nog från din mama annars hinner inte vi pratas vid innan jag ska iväg för min buss åker kl 17.20 till Vänge. Här kommer det lite regn,men det blir fint sedan.Jag har då aldrig sett så många bilar i Vänge som på fm fanns inte en enda parkering men jag har ju en f.d arbetskamrat som bor intill skolan och hos henne fick jag parkera.så var min dag idag i skolan

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla