tisdag 9 juni 2009

Lite ont i skallen

Var väldigt trött imorse när vi skulle gå upp. Kan inte sägas för ofta: Mornar är värsta som finns typ!!!! Tror att det är därför jag har ont i huvudet, jag är trött helt enkelt.

Igår blev jag uppdaterad att midsommar är nästa helg!! Var HELT säker på att det var helgen efter, kunde slå vad om det!! Men jag letade upp en kalender och fick se att så var inte fallet. Så jag får tacka Anna som uppdaterade mig=) Fattar inte att jag fått det så fel, har ju alltid typ varit sista helgen i juni...Känns som om man måste planera lite för midsommar. Vi sa för några veckor sedan att vi skulle va ute hos mamma o pappa med sill lunch, dans kring midsommarstången o allt. Syster o Ella skulle också komma. Men har inte hört nått mer om det, som sagt trodde det var ytterligare en vecka kvar. Känns lite stressigt på nått sätt.

Har inte hänt så mycket sen igår när jag uppdaterade bloggen. Idag står schemat tomt. Regnar ju tyvärr ute......Men lite städning, fram med Popsy(damsugaren) en sväng tror jag. O dammsuga av Rasputin (datan) också, det var ett tag sen det gjordes.

Nu klipper dom gräset utanför så märker redan att ögonen börjar klia och likaså i näsan. Fyyyyy för pollen....

Nu ska jag kolla runt lite till. Ska läsa lite om att Kaká har gått till Real Madrid....
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla