söndag 14 juni 2009

Party helg......

Då ska jag skriva lite om helgen då. Börjar med fredagen. Vi skulle på 25års fest då, men den blev på lördagen istället. Men vi gick till Bernsten o Malin en sväng i alla fall, De var Sebbe som fyllde 25år. Festen blev på lördagen för att det var flera som kunde då. Vi var där hela kvällen o drack gott o pratade massa skit. Sebbes bror med kompis o deras mamma kom lite senare på kvällen och slöt sig till oss. Jag o J. gick hem när grabbarna skulle ut på Flurran. Skönt var det och när vi kom hem ville J. prata lite med min mamma i telefonen eftersom hon också var på party. Hon ville inte svara så han ringde till syster i stället. Hon blev lite rädd o trodde att det hänt Ella något men det var ju bara J. som ringde o ville svamla lite. Han försökte övertala henne o flytta till Uppsala för att hon också skulle kunna hänga med ut, men det ville hon inte gå med på. Jag gjorde också ett försök att övertala henne, men hon va envis o sa att hon ville flytta till Västerås i stället. Fyyy syster!!!! Sen la vi på och gick o la oss, somnade som två stuckna grisar=)

I lördags vaknade vi ganska tidigt och gick upp å åt frukost o kollade film. Efter detta åkte vi till Gränby där vi skulle till bolaget, köpa present o handla lite. När vi kom till bolaget typ halv tre var det så mycket folk så man undra vad alla gjorde där!! + Att det var jätte fuktigt så man blev alldeles klibbig. Vi köpte en present till Sebbe på teknikmagasinet som blev en stor hitt under kvällen. Vi köpte "Vikinga öl bong", alltså ett plast vikinga horn som man dricker öl ur. Det går väldigt fort att dricka eftersom hornet är böjt, Sebbe blev glad o hornet användes många gånger under kvällen av flera personer. När vi kom hem från Gränby åt vi lite innan vi gjorde oss i ordning för att gå till Sebbe o Malin. Vi var bland dom första att komma dit, Martin var där först=) Det bjöds på hembakade pizza slice, o typ världens godaste rabarberpaj. Den va underbart god, krämig o inte så sur som det annars kan bli med rabarber. Sen va det lite vanligt tilltugg med chips o sånt. Sen droppade det in ca 20 personer till under kvällens gång. Var en jätte trevlig kväll. Vi drog oss ner på stan o gick till Firman en sväng, var väl där kanske en timme innan vi beslöt oss för att de inte va roligt längre och gick till BK innan taxi hem. Väl hemma ringer Martins bror o säger att han ska komma förbi Martin så vi knallar över dit vi också o pratar en stund, eller jag följde mest med för att gosa med Sickan, Martins gos katt=) Vi kom väl i säng vid fem tiden imorse, var länge sedan man var uppe så sent=) Vaknade vi tolv o vi beslöt oss för att ringa hemkörning för att äta lite brunch=) Var väldigt gott=) Tillsammans med film o filten i soffan mår man som en prinsessa!! Det värsta är bara att jag blivit förkyld. Vaknade i lördags och var helt täpp i näsan o ont i halsen så jag har det jobbigt att andas!!! Trodde det skulle försvinna, men jag hade fel, det är kvar!!!

För en liten stund sen kom även Martin över och nu sitter han o J. o spelar fifa innan vi åter igen ska se på film=) Lite roligt att skriva detta eftersom någon stör sig på att jag inte har något liv som bara kollar film=) Men jag skrattar o tycker det bara är kul=)

Nu ska jag lägga in lite bilder från gårdagskvällen!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla