tisdag 23 juni 2009

Bättrat på brännan lite

Idag har jag varit ut till Gamla uppsala badet o solat lite, skjutsade först J. till jobbet o sen åkte jag dit. Men nu är jag hemma för jag hade tvättid idag. Var ett tag sedan vi tvättade så jag tänkte jag skulle göra det medan J. jobbar. Jag badade inte, det är ju Fyris ån å den är ju typ radioaktiv så man skulle väl lysa om man badade där...fyyy, o kallt i vattnet är det säkert också. Nää i solen trivs jag bäst, hade med mig vatten, en filt o en bok. Hade även headsettet till mobilen så jag kunde lyssna på lite radio. Var väl borta kanske två timmar, lagom när det är typ första soldagen på länge. Alltså när jag ha solat "ordentligt". Kom faktiskt ihåg att smörja in låren med solkräm så att jag inte skulle bränna mig!!! Tyckte jag var duktig som kom ihåg de. För att bränna sig på baksidan av låren är väl typ de värsta stället du kan bränna dig på. I alla fall tycker jag det!! =)

Annars har det inte hänt så mycket här. Ska som sagt tvätta idag(håller ju på). Sen ikväll blir det lite fotboll, Sveriges U21 lag seplar ikväll mot Serbien, handlar om dom går vidare till semi eller ej. Hoppas att dom gör det=)

Nu plingar alarmet för att tvättmaskinerna är klara, så det är bäst att gå ner i tvättstungan nu!! Annars blir de ju aldrig klart=)
Ha en underbart fin kväll=)

2 kommentarer:

  1. Vilken duktig tjej.Mamma har tänkt att jag ev skulle komma in till Usala imorrn och vi skulle kolla vad Tallink/Siljas nya säljkontor ligger och få ett kort som är värd 95 kr men vi får se och vad du ska göra vi kan väl höras senare i kväll innan fotbollen.Vi hörs :kram mamma

    SvaraRadera
  2. Halloj! Har oxå tvättat idag o städat o fixat, men nu är det så fint så! Mmm Sverige-Serbien idag här i Malmö, så jag kan tänka mig det blir lite folk i rörelse här! Hoppas du inte bränt dig nu då :-) Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla