tisdag 2 juni 2009

Regn=Film tajm

Regnet öser ner och vi ligger i varsin soffa o har precis kollat klart på en film. När det regnar ute får man faktiskt göra det utan att få dåligt samvete!!

Mamma, jag får inte prata om gruppen!!!!!! Det vet du så fråga inte mera tack!!!!

Idag har J. varit o fått ny plats att vara på. Han börjar imorgon så det blir lite konstigt att vara hemma själv igen. Själv väntar jag på att höra något av min arbetsförmedlare. Hon skulle ringa mig när hon fixat fram något möte med en eventuell praktik plats åt mig.

Fick faktura på våra köksluckor så varit till banken å fixat med det idag också. Hade börjat hoppas att dom glömt bort oss, men sådan tur har man inte!!!

Nu ska jag kolla runt lite.
Ha en bra dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla