onsdag 1 juli 2009

F-n att man ska ha bråttom

Idag har jag (o J.) varit uppe med tuppen=) Gick ju upp vid halv åtta! =) J. skulle till läkaren så jag skjutsade honom dit, åkte hem för att äta lite frukost för att sedan åka o hämta honom igen. När jag är på väg tänker jag att jag ska ta "gamla E4" för dom håller på att bygger om den andra vägen. När jag då kommer över nya E4 ner mot Gränby ishall så håller jag en hastighet på 57km/h, tror ni inte att POLIS fan står där o skjuter på mig...Det va bara att åka in när jag blev in vinkad o en böter på 2000kr!!!!!!!! O när jag ha skrivit på bötern säger polismannen: Hoppas jag inte förstört din dag!!!! Då blev jag ännu surare o åkte därifrån bara med ett: JO, HELA dagen är förstörd nu!!!! Vilken kommentar att fälla!!! Blir så less på mig själv också...varför åkte jag 7km/h för fort....tjänar ju inget på det alls!!!! Hatar mig sjä'lv för det är SÅÅÅÅÅÅ onödigt......Så nu är sommarkassan slut....

När jag hämtat J. åkte vi ner på stan för att han skulle klippa sig eftersom Malin inte kunde denna vecka. Hon kunde inte försen nästa o då ville inte J. vänta eftersom han är långhårig o väldigt tjockt hår så det blir varmt!! När vi kom hem från frisören så kom Martin över en sväng o pratade lite o nu spelar dom Fifa (igen =)). Vi ska vänta på att Butta slutar på jobbet för att sedan åka ut o sola o ha lite picknick. Får se vart vi hamnar. J. är ledig idag så det är skönt med lite sällskap när jag solar!!

Var även o solade igår, höll ut några timmar innan all pollen kom o tog mig. Kliades i ögonen o näsan rann...fy va jobbigt det är!! Var värre igår kväll när vi skulle sova, var så fuktigt överallt i lgh, hade öppet massa o fläkten på för fullt men inte hjälpt det något! Sov med fläkten på o riktiad mopt alkoven, då gick det bättre, lät lite mycket bara!!

Nu plingade det på dörren, dom kom från ventliations företag o skulle kolla ventliationen i huset med någon från bostadsrättsföreningen. Han från firman var lite avundsjuk på J. o Martin som ligger i varsin soffa o spelar tv-spel. Han var väl avundsjuk=) hihi

Nu ska jag hämta lite mer att dricka, går åt mycket vätska när det är så varmt!!!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag vad ska jag skriva att du har en sjudjävla otur.Men det är viktigt att hålla hastigheten nu.Mamma förstår dig och lider med dig.KRAAAAAAAAAM MAMMA

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla