fredag 31 juli 2009

URF biljetter köpta

Igår så var vi upp till Gränby centrum o köpte våra tre dagars biljetter till URF. Nu är det fixat o klart! Skönt det...Dom höjer ju priset imorgon så det var på tiden att vi fixade det, har dragit ut på det o tänkt att vi hinner..Skönt att det är klöart nu i alla fall. En sak mindre att fundera på!!! =) Bara att hoppas att våran Rasta Totte kommer ner till oss!!! Vi håller alla tummar vi har att du får komma ner!!!!!

Idag har jag o J. varit nere på stan. Åt lunch på Dragon Palace. Har inte ätit kina mat på flera månader så jag frågade J. om han ville följa med ner o äta det. Han var inte svår övertalad kan jag ju säga!! Var väldigt gott så idag behöver vi inte äta något mer=) Gick runt o kollade efter en ny rakapparat åt J. för hans gick sönder tidigare idag...Hittade inte någon direkt. ska åka o kolla lite imorgon på typ elgiganten å så. Däremot hittade han ett par flipfloppar för billig peng som han köpte!! Väldigt fina är dom, lite avundsjuk nästan!! hihi Själ kollade jag kamera, men tror det blir en från expert, men vi får se.

En annan grej som jag stör mig lite på är att idag innan vi åkte ner på stan så kollade jag min bank. Jag har fått in pengar på mitt konto som jag inte vet vart i från dom kommer. Ringde mamma o frågade om det var hon, men det var det inte. Det står bara "överföring", o jag har ingen aning om vart dom kan komma ifrån. Jätteroligt att få pengar med lite oroad att det blivit fel någonstans o att man kan bli återbetalnings skyldig...Det vill jag inte. Så jag har funderat på det hela dagen vart kommer pengarna ifrån??? Vem har varit snäll mot mig?? Jag har ingen aning.....

Ikväll ska vi bara ta det lugnt o mysa här hemma. Båda två är trötta o det känns som om det var ett tag sen vi hade en lugn hemma kväll. Men man ska aldrig säga aldrig att det inte händer ngt. Man vet ju inte om grannen kommer över eller inte, men planen är att ta det lugnt. För övrigt är det inget inbokat i helgen alls, helt öppet i schemat=)

Nu ska jag kolla vidare lite granna!
Ha en trevlig kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla