fredag 10 juli 2009

Varit i Sala

Efter det att jag skjutsat J. till jobbet imorse o sagt hej då till Torsten så gick jag o la mig en sväng till! Ställde klockan på ringning för att inte sova för länge. Ringde till mamma som var lika svår att få tag i som valigt=) Vi kom överrens om att åka till Sala idag. Jag smsade då till Sanna o frågade om hon o Norah skulle va hemma o de skulle dom. Sannas pappa med familj skulle komma över för att fira Norah som fyllt 1år i söndags. Jag åkte ut till mamma som jag trodde skulle vara klar när jag kom, men inte det!! Hon satt i telefonen o pratade...Men när jag kom så blev det fart på henne, då hoppade hon i duschen.
När vi kom till Sala så parkerade vi o gick in i Gallerian. Där mötte vi herr o fru Dahlström o Elin med familj. Vi fortsatte till eurostore eller va det nu heter. Mamma skulle lämna tillbaka min mjukisbyxor som hon haft liggandes i bilen sen i mars!!! Det gick väldigt bra o dom va så trevliga o hjälpsamma där!! Kollade lite i övriga affärer innan vi åkte till Sanna. Men innan vi satte oss i bilen så gick vi in till polisen för att fråga efter vart vägen hon bor på låg. Varken jag eller mamma hade hört talas om den. Men vi fick hjälp med att hitta den via tele. katalogen!
Hos Sanna blev vi bjudna på massa gott fika som frk hade bakat!! Mycket gott=) Pratade om lite allt möjligt som man gör när man inte träffas så ofta. Norah var inte så intresserad av paketet med det var hennes mamma som tur var=) Efter en stund kom som sagt Sannas pappa med familj, kul att träffa dom också eftersom vi var där ganska ofta när vi var yngre, jag o Sanna. Sen gick ju Sannas köksklocka en timme fel också. Jag tyckte tiden gick ganska sakta o att vi hann med så mycket. När jag sedan kollar på mobilen så inser jag att klockan är halv 4 å att vi måste åka eftersom jag ska hämta J. halv 5. Då säger Sanna att javisst ja, glömde säga att den inte går rätt=) Men jag hann i alla fall, o så klart hade ju J. fått slutat tidigare idag, tur var att det inte regnade på honom!!

Nu ska jag gå en sväng till willys, har glömt köpa ost när jag var o handlade!! Så nu får jag en prommenix i stället=)
Ha en bra kväll!!

2 kommentarer:

  1. hihi nästan ett helt inlägg om mig, vad giulligt:9 söt fia!
    Tusen tack till er alla för presenten, kläderna var jätte söta, skönt nu har man fyllt ut lite i hennes garderob igen:)
    roligt att ni kom också, haha glömde ju berätta om klockan, hoppas du hann hem i tid.
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var inte så farligt att komma 5 min senare det gör ingenting.Vi har haft en bra dag tillsammans med Caroline och det är så trevligt att besöka de kompisar du hade när du var yngre.Kul att dom vill träffa din mamma oxå och fyndat har vi gjort med Caroline,klart det.Kram mamma

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla