tisdag 14 juli 2009

.........

Kommer inte på någon rubrik=)

Igår var det stora dagen D. Mina efterlängtade pengar kom=) Jag tog på mig spenderar byxorna (de va iofs shorts, men iaf). Hade ju kollat lite granna i lördags när jag rekade vad som fanns!! Jag o J. åkte upp till Gränby där vi kollat lite grejer. Hittade 2par jenas i två olika affärer, å de var dom två första!!! Det har väl aldrig hänt i världshistorien!! Blev jättenöjd med det så allt annat var bara en ren bonus! Hittade även en nice stickad tröja på Lindex, hon som stod i kassan sa att dom kommer gå som smör i solsken, hon hade redan solt två på morgonen. Efter en liten stund var vi tvugna att åka för J. skulle till jobbet. Tog frukost/lunch på subway. Mmm va goda mackor dom gör=) Jag fortsatte sen min runda med en sväng på Ikea, rusta, lindex i boländerna o sen tillbaka till Gränby. Kom hem lämnade kassarna!! O sen åkte jag o hämtade J. från jobbet...Var helt slut på kvällen o gick o la mig tidigt.

Idag så ska jag förbi ams nere på stan o funderar på att gå o kolla om det finns någon klipptid till mig. Det börjar bli dags nu för det, hårtopparna är slitna o de är väldigt låååångt. Får se hur jag gör.

Nu ska jag äta frukost, äggen har precis kokat klart!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla