onsdag 15 juli 2009

Sjukt seg

Helt galet seg idag, vet inte vad det är. Varit o solat, kanske beror på det. Men det är inte riktigt "sol-trötthet", det är mer en matthet. Hmm...får vila lite kanske de går över.

Idag har jag i alla fall varit o solat som sagt. Perfekt väder för det idag. Solen sken o det kom lite vindpustar som svalkade lite granna. Kom in lite moln också men det var härligt! Ringde min syster och bad henne kolla upp en ny affär (av typ "skrot-butik") som har öppnat i Librobäck. Jag hörde reklamen på radion jag hade med mig. Men det fanns inga uppgifter om den på nätet alls. Det ända syster fann var en butik i Ludvika eller om det var i Arvika, hur som hellst så trodde syster att det var huvudkontoret men när hon kollade runt lite upptäckte hon att den butiken hade gått i konkurs, hemsidan hade inte uppdaterats sen -06 heller. Så det blev ingen tur o kolla vad det var för något. Åkte hem o hoppade in i duschen i stället. Kollade upp var Meca låg i uppsala. Hittade det o åkte dit, så nu har jag beställt en ny tomgångsmotor till min bil. Hoppas att det blir bra med den!! Passade även på att byta ett par shorts på Kappahl. Fick inte byta dom på Gränby!!! Men jag tog mina shorts o åkte till Boländerna där dom var mkt snällare, jag fick byta där=)

Nu har vi kommit hem o våran granne kom nyss över. Killarna ska spela fifa o jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Men det löser sig!! =)

Imorogn blir det troligtvis en tur till Sthlm. J. har tagit ut semester o vi ska träffa hans lilla syster som ska våran "guide" i storstan=) Hon har koll på affärerna o vet vart man ksa gå=)

Nu ska jag kolla vidare.
Tack o hej=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla