onsdag 8 juli 2009

Dissad av min egen mamma=)

Ja visst, de blev jag idag. Tänkte att mamma kanske skulle vilja följa med sin dotter på IKEA idag. Ringde henne på jobbet, på mobilen o hem. Inget svar någonstans. Ringde flera gånger från strax efter elva till strax efter tolv o inget svar!! Blev helt enkelt dissad... När jag sedan pratar med henne så säger hon att jag skulle ha ringt vid tolv (jag hade gjort det) för då var hon hemma!!

Så jag åkte helt själv till Ikea. Det funkade det också men hade varit kul med sällskap=) Hittade en tillbringare där som man kan frysa ner en grej i så att det är kallt längre. Fyndade även magnet lister med tre magneter på. Ville bara ha megneterna på men eftersom de kostade 3kr så tog jag med magnetlisten också=) Gick vidare till stadium där dom hade ta 3 betala för 2 på alla bikinisar. Hittade rea bikinisar o de gällde dom också=) Så jag köpte 2 st ny bikinisar + 2 extra trosor till. Känndes väldigt bra att köpt detta för 135kr!! Vilket fynd=)
Man måste vara på rätt ställa i rätt tid=) Jag brukar hitta saker på fynd/rea. Det är det bästa att shoppa på=) Billigt o bra!!

När jag sedan skulle åka hem så tog jag en sväng förbi Willys där jag köpte Brämhults apelsin juice. Var sugen på det o lyxade till mig lite eftersom jag fyndat så bra=)

Fått även samtal från f-kassan idag att dom håller på att fixa till med mina pengar. Hon jag pratade med berättade att hon gjort klart o att det skulle godkännas bara, förhoppningsvis har jag pengarna på måndag. Jag är inställd att jag får dom typ i slutet av veckan för man vet ju aldrig med f-kassan=)

Ha en bra kväll!!

3 kommentarer:

  1. hej! jag blir just nu lite insmord av min kära dotter... Hon har fått för sig att smörja in sig efter att ha badat o nu passade hon på att smörja in mig med. =)
    Du o dina reafynd... Mamma är ju som hon är när det gäller att komma hem i tid... =)
    skönt att du får pengarna snart!

    SvaraRadera
  2. kul med ikea, tråkigt att du fick gå själv, sllskap är ju alltid bäst..
    men tänk vad du fyndar jämt. förstår inte hur diu gör. vad är knepet?
    kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan Caroline!
    Tänk om mamma blir bjuden på kaffe efter jobbet så då ska jag ha med telefon oxå för den var inte laddad för min mobil är så dålig jag tänkte ju att vi skulle hitta på något idag men ack så det regnaroch blåser men mamma har ju semester den 13 juli och vi åker till Gällivare veckan efter på onsdag natt tror jag att det blir.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla