söndag 12 juli 2009

Helgen

Denna helg ha varit lugn o sansad! Igår var vi ute med mamma o pappa o gick i affärer. Pappa letade kostym till begravningen, hittade en på Dressman. Mamma letade också efter kläder, men hade inte lika tur att hitta ngt. Hon vill ha en kavaj, men jag tror inte hon kommer att hitta en svart kavaj under sommaren!! Inte riktigt rätt tid för det känns det som. J. hittade även två par shorts, han ha letad länge efter ett par rutiga o nu hittade han det med lite hjälp av mig!! =) Själv så hittade jag en tröja på H&M, en svart kortärmad med mudd nertill. Jätteskön är den!! Vi åkte även o gick o kollade lite på Elgiganten där vi kom fram till att vi ville köpa ny TV, data, nytt hembio system, massagedynor till stolarna o en ny frysbox (fanns det fanns inga). Det va kul att gå runt att "shoppa med ögonen" faktiskt.

Idag har jag o J. varit o kollat på skor. Behöver nya sådana, men det finns inga som jag vill ha. Tror jag får designa ett par egna. Skulle vara det bästa! =) Då får jag dom som jag vill. J. tyckte jag skulle köpa ett par typ "convers" fast i adidas i mörk lila. Jag gillar inte sådana skor men färgen va fin. Hittade även en bärbar data som var i lila, vill ha!!! Men den kostade över 10tusen...lite mycket för en laptop... Men färgen va fin=) Älskar ju den mörklila färgen som är "inne" nu.

Annars har det som sagt varit en lugn helg, skönt att bara varit hemma vi två. Nu ska vi se film innan vi ska lägga oss!
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. mamma Ewa olsson12 juli 2009 kl. 23:35

    Tänk vad skönt att bara få vara och göra det man känner för.I går var det trevligt att springa runt i affärer men nog hittar jag en kavaj alltid på TKS i Sala brukar dom ha eller så i Etuna som Cecilia skulle kolla det finns lite möjligheter att hitta .Men nu ska jag krypa ner i sängenm för att sova och se vad jag ska göra i morgon 1:a dagen på semestern. God Natt och sov gott.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. åhh kul med lite shopping, sånt gillar vi..
    åh håller med den lila färgen är ju toksnygg..

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla