fredag 3 juli 2009

Blev blåst....

Idag blev jag blåst på regnet!!! Skjutsade J. till jobbet o då regnade de massa o jag tänkte Jippi, eftersom jag skulle städa idag. Men när jag väl började efter att ha kollat på en film så var de soligt o fint igen. Men jag städa i alla fall. Höll på med papper också, satte in i pärmen å så. Ha inte gjort det på ett tag så de va ganska många nu. Men jag satte igång musik (Hoffmaestro & Chraa) Väldigt bra musik med fart i, funka tokbra att städa till=) Spelade väl så att hela gården hörde, men va tusan!! När jag hade städat klart allt var de så varmt att jag höll på att smälta bort. Va inget annat att göra än att hoppa in i duschen o svalka sig lite.

Ikväll ska jag ut till Blåvingen (typ Knivsta) o hjälpa Maud med förberedelser inför Anna o Andrews bröllop imorgon. Ska hjälpa till med servering o maten imorrn där, även stå i baren lite. Inga svåra grejer men Maud ville ha någon hon kunde lite på i köket så hon frågade mig o jag tackade ja. Ikväll ska det dukas, men vi får inte tillgång till lokalen förren vid tio ikväll. Det är nämligen bingo där innan. Får väl se hur sent det blir idag. Hoppas J. är vaken när jag kommer hem bara, han ska upp tidigt imorrn för att åka med Sebbe o Jonte till Sthlm för att se på Hammarby-Helsingborg + att det är nått Hammarby event före matchen.

Nu ska jag ner o hämta upp tvätten som är i tvättstugan!!
Ha en bra kväll=)

2 kommentarer:

  1. Hihi... nu teroriserar syster bloggen med kommentarer...

    Men vill bara säga att jag hoppas du får den kul kväll och att du följer med till Tuna imorgon för E ville att Liiin skulle komma på söndag... =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra med bröllopet och det vet jag att du klarar av min lilla tös.mammas älsklingsflicka som är snart ett kvarts sekel ung.Tänk vad tiden går fort.Kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla