torsdag 9 juli 2009

Regn...

Nu tycker ja gatt det regnat klart för en tid... Nu kan solen få komma tillbaka..Annars blir man väl blekfis igen, å de gillar vi inte!!! Man ska va brun o fin=)

Idag ha jag inte gjort många knyck, men de ha ju öst ner utanför så då får man vara slö=) Vilka dåliga bortförklaringar man har ibland!! Jag har i alla fall varit till Rusta parkeringen o hämtat Torsten idag! Nu ha vi äntligen träffats igen, de var jättelänge sen vi sågs. Han ska sova hos oss inatt innan dom åker upp till norr igen. Nu sitter bröderna o spelar lite xbox(fifa), vi ska lite senare spela lite fia med knuff. Vi var o köpte lite gott o mumsa på också=) När man har stor besök måste man ju bjuda på något o Torsten ville ha lösviktsgodis, så de blev det=)!!!!

Imorgon ska jag antagligen åka ut till mamma o sen vidare in till Sala för att lämna igen mina mjukisbyxor som är helt noppiga efter att bara ha tvättat dom en gång. Dålig kvalitet!!

Nu ska jag kolla vidare=)
Ha en bra kväll i regnet!!

1 kommentar:

  1. Här har det slutat att regna och nu är det stilla men liknar hösten oxå.Vi kan väl gå in till Dressman och kolla kostym till din far och jag ska se på kjol eller klänning och kavaj.Men bara om det är bra väder så åker vi till Sala och kollar läget det var länge sedan vi var och sprang i Salas affärer.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla