måndag 6 juli 2009

Bröllop

I lördags var jag o hjälpte till på Anna & Andrews bröllop. Jag fixade så maten kom fram (var buffé) o serverade dricka till honörsbordet. Såg helt enkelt till att allt flöt på så att brudens mor kunde sitta stilla och inte behöva oroa sig för saker. Brudparet var jättefina o de andra gästerna med! =)




Herr o fru Rosé





Anna i sin otroligt vackra klänning!!


Stina o Lisa.
Lisa är min vän o brudens syster. Var även brudtärna.



Brudens små systrar.
Lisa o Linda


Jag fick massa beröm för att jag hållit i det hela o att jag var så service inriktad, glad o trevlig. Jag tackade o tog emot, alltid kul att få höra att man är duktig!

1 kommentar:

  1. Men det är klart du har ju jobbat bland det finare krogar ute i Sverige och varit med och hjälpt till med Kocken från Kocklandslaget så det är ju inte fyskam det heller.Kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla