onsdag 27 maj 2009

Champions Leauge Final Ikväll

Ikväll är det årets match. Barcelona möter Man. United ikväll i Rom. Börjar bli lite nervös inför matchen. J. har varit nervös sen dom gick till finalen. Jag har inte varit det försen vi kollade lite på Youtube om Barcelonas passningsspel. Helt sjukt att det går så snabbt och att det är så kontrollerat. Försökte mig på att springa med boll som typ Messi, Iniesta eller Xavi gör, men det funkade i två steg sen stack bollen iväg för mig. Fattar inte hur det funkar!! Dom har sån total kontroll. Så ikväll åker mobilen av vid 20.00. Då blir det inget som ska störas!! Fotboll för hela slanten=)

Igår var jag o J. ute på låååååång promenad. Gick till Gränby centrum vi gick en annan väg som vi inte brukar gå. Vi gick förbi 4H gården. När vi kom till Gränby gick vi o röstade. Så nu har vi gjort det så det är borta! Viktigt att rösta, kom ihåg det!! Eftersom vi var duktiga att rösta så unnade vi oss varsin mjukglass med lite choklad ringel på=) mumms. Sen gick vi åt samma håll hemmåt fast en liten längre väg. Gick till Heidenstam till ica där o köpte lite mat för kvällen(igår). Dom hade grillskivor för ett bra pris där o det var väldigt gott=) Tog en omväg hemmåt efter det. Så det blev en riktigt nice dag ute i solen. Var väl ute säkert i 2-3 timmar. Skönt att vara ute o så har vi jättebra skor som är anpassade för oss. Köpte det förra sommaren och det är verkligen skillnad på att ha skor som är anpassade och "billiga skor".

Vi har även haft star wars maraton här. Jag har inte fattat va hysterin är bakom det. Har inte fattat heller vilka som är onda/goda. Men nu har jag sett film 1-6 å nu har jag väl en liten koll. Vi såg iofs inte film 3. eftersom vi båda kom ihåg den ganska bra. Nu på morronen skulle vi se på film 5, men J. tog fel, han tog fram film 6. Så vi såg på den, det är inte lätt med romerska siffror helt enkelt=) hihi

Nu sitter jag vid datan och ska leta reda på lite kontakt uppgifter om praktikplatser som jag kan tänka mig att ha. J. ligger i soffan och spelar fifa på x-boxen. Förbereder sig inför kvällen tror jag=)

Nu ska jag vidare på nätet.
Håll tummarna för Barcelona ikväll!!!!
He en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla