tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Hade tänkt att jag skulle ner i tvättstugan idag. Men jag har ändrat mig eftersom det är fint väder i dag igen=) Tar det en annan dag. Lika så hade jag tänkt dra fram Poppsy (dammsugaren) men det blir kanske senare i sådana fall. Idag blir det att vara ute och få lite sol på sig. Såg nämligen igår att jag börjat flagna lite i pannan!!!! O shit, tänkte jag, nu är det dags för mera sol=)

Så nu blir det frukost på balkongen=) Men först måste jag fixa stolarna. Massa pollen på dom. J. tvättade av dom igår men idag syns det inte att det är gjort.

Ha en bra dag i solen=)

2 kommentarer:

  1. Hej! Tänk att du liknar din moster D och morfar för dom gillar solen och det är riktigt att ta reda på dom stunderna när man kan och få lite bränna.Själv har vi varit till Nyköping med C och Ella. C fyllde på sin ballong och det gick bra,Stannade till i Helleforsnäs och var på Lager 157 och köpte jeans till Ella.Mycket trött ikväll .God Natt.Hälsa J från oss.

    SvaraRadera
  2. Hihi... Här behöver man inte skriva vad man gör... det komemr visst ut ändå... =0)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla