söndag 31 maj 2009

Sol söndag

Vad svårt det är att hitta på rubriker till bloggen=)

Igår var vi ute i Järlåsa där syster o Ella var också. Vi åt god lax m potatis o sås. Vi spelade fotboll ute bakom huset på gräsmattan=) Vi alla spelade utan skor!! Var jättemysigt att springa runt barfota. Hade så lena o fina fötter igår eftersom jag var i gruset o gungade på Ella när hon skulle gunga!! Bättre än vilken peeling som hellst=) Fick hjälp av min snälla syster att skriva ett brav, hon använde så komplicerade ord så att det blev grönt under dom när hon skrev. Bra att ha syster som kan så mycket!! Fick även måla naglarna på Ella, hon skulle måla Liins naglar sen. Jag tillät detta och fick blått nagellack över hela fingrarna. Ella hade nämligen lite svårt att bara hålla sig till naglarna. Fick ta bort det och måla själv sen=) Då blev det fint och bra!! Vi spelade även kort, spelade Chicago. John vann, jag skulle ha vunnit om han inte hade sänkt mig till noll när jag bara hade ett poäng kvar till att vinna!!!! Fyyyy på honom!!!

Ja just det, J. påminnde mig om att det är morsdag i dag ju!!!
Så GRATTIS MAMMA på MORSDAG idag!!!!!

Vi kom väl hem vid halv två igår natt, kollade lite tv och sen blev det en snabb dusch innan vi la oss eftersom man varit ute o blivit svettig o varm när man spelat fotboll och alldeles skitig om föttera.

Nu ska vi gå ut i solen!!! Får se vad vi hittar på!!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jo,jag jag vet väl inte om jag är så duktig att skriva BRAV, men att skriva brev kan jag... =)

    Här har vi spelat fotboll idag. Hittade krocketspel på nätet i HEBY... Funderar på om vi ska införskaffa det till nästa gång...

    Kram Syster

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni tyckte om maten,men tjälknölen då? Nattamat kallas väl det när man äter sent på kvällen.Nu har pappa åkt till Enköping med Cecilia och Ella.Men jag tyckte att det är skönt att vara hemma och titta på tv. Vi har haft en skön dag idag oxå.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla