torsdag 7 maj 2009

Andres Iniesta nr.8

Man kan ju bara säga att Iniesta är kung!! Han gjorde Barcas 1-1 mål i gårdagens match. Barcas enda skott på mål o de kom i 93min!!! Lyckan var total här hemma o både jag o J. flög upp ur sofforna o skrek!! Fick faktiskt lite ont i halsen efter det =) Barca spelade inte så bra som dom kan, mycket beror nog på att Xavi var ensam kreatör på mittfältet.Men det gick ju i alla fall!! Nu är 27maj inbokat för då smäller det!!
Manchester United- Barcelona
Rom 27 maj

Boka in det för det kommer nog att bli grym fotboll, alla förutsättningar finns för det!

Nog pratat om de. Idag ska jag till arbetsförmedlingen och ska ha möte med min nya handläggare + någon människa från kommunen. Jag har nämligen beviljats att vara med i något som heter 4-part. Det är ett sammarbete mellan arebtsförmedlingen, kommunen, försäkringskassan och landstinget. Det hela går ut på att jag ska komma in i arbetslivet genom träning och att jag har möjlighet att vänlja lite olika praktikplatser och känna på vad jag skulle vilja jobba med. Det blir inte lika stor press på mig från arbetsförmedlingen och jag får känna mig för. Jag är lite nyfiken på vad det mera innebär i praktiken det hela, men det visar sig senare idag.
Efter arbetsförmedlingen tar jag Grodan ut till Heby för idag är det 2gången för Gruppen. Är nyfiken på det också!! Ny grej och ny erfarenhet.

Nu blir det frukost/lunch för mig. Kanske en sväng ut i solen också=)
Hade så bra gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla