fredag 15 maj 2009

Söderbärke i helgen

Nu håller vi på att packa inför helgens resa till Söderbärke. Där vi ska vårstäda som sagt och fiska. J. vill väl ut så fort som möjligt efter att båten är i lagd kan jag tänka mig. Själv så tycker jag att det ska bli skönt att komma från stan lite. Men att fiska lite ute på sjön är aldrig fel. Synd att de typ bara finns gädda o abborre. Var bättre när vi fiskade i Lainio i somras, där fanns det massa ädelfisk juh=)

Medan jag håller på att uppdatera bloggen så bränner jag lite nya skivor till Grodan. Blir en ny reggae skiva o en med lite Guns n´roses, Metallica o Nirvana. Får väl se hur skivorna blir, brukar bli en salig blandning när jag gör det. J. brukar ha mer koll o en tanke bakom sina som han fixar. Men inte jag=) blir roligare så=)

Innan vi åker ska vi in i Järlåsa o få en vägbeskrivning, så att vi hittar. Vi har varit där förr o de e ganska lätt att hitta. Men för säkerhets skull är det bra att ha=)

Sen idag har vi haft stor besök av Mr. T. Han är nere en sväng nu och kom över en sväng o sa hej=) Han hade med sig en souvenir till oss. En rasta grej som han gjort i slöjden=) Mycket fin, står nu i vårat skåp=) Han hade gjort en spegel till oss i svart så att det skulle passa i köket, men den gick tyvärr sönder=( Men vi är glada att han är här nere nu=) Saknar ju honom när han annars är så långt borta från oss=)

Nu ska jag skriva på skivan o packa ner lite varmare kläder också=) Tänkte inte på det innan J. sa det att de blir ju kallt på sjön på kvällen. Kan ju inte tänka på allt, kom ihåg tandborsten i alla fall=) Den brukar man ju glömma hahaha

Ha en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni få¨r en mysig helg, o bättre väder än här...
    åhh en blandskiva det skulle jag också behöva, det är alltså dig man ska be om man vill ha lite gamla godingar??:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej
    Hoppas ni haft en br helg upp i söderbärcke...

    Ella ska "söpa en liten Liin"(köpa en liten Caroline), så att du vet... Tror det är någon som saknar sin moster... synd att hon är hos sin pappa hela helgen nästa vecka...

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Har ni fått ordning på datorn eller måste ni ha hjälp med att få fart på den igen.Hu så kallt det är nu ska jag gå till sängs för det är så trist att bara sitta rätt upp och ner och inget att göra.Vi hörs caroline.Kram från mamma

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla