fredag 8 maj 2009

Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag o strax börjar helgen!! Skönt det ska bli!

Nu ska jag prata lite film. Kollade härom dagen på en film som hette Rachel getting married. trodde detta var värsta tjej filmen, men jag hade fel. Den var jättekonstig!! Den var filmad som om det var en person som hela tiden gick med i sällskapet o höll i själva kaeran så de va skakigt. Sen handalde hela filmen om systern till bruden som nyss kommit ut från rehab. SLutet va helt knas o jag fattade inte att den va slut förren eftertexten kom. Helt skumt!! Så kolla inte p åden! Däremot så tog J. hand om att fixa en film till mig, o han var mycket bättre. Han fixade en film som heter A walk to remember från 2002. Den va helt sjuk bra!! Riktig snyftare o inte riktigt så förutsägbar som jag trodde. Bästa film jag sett på länge alltså=) Den rekommenderar jag starkt!!!

Igår var jag ju på ams. Fick träffa en från ams o en tjej från kommunen. Vi bestämde att jag skulle tillbaka till ams på måndag för att göra några intressetest o liknade för att se vad jag skulle passa att arbeta med. På onsdag ska jag till kommunen o se om jag skulle kunna tänka mig någon sorts av praktik eller liknande. Då jag förhoppningsvis fått lite klarhet från måndagens tester.

Idag ska jag fixa min garderob. Fick fästen av mamma o pappa häromdagen som jag inte hunnit sätta upp än. Ska försöka mig på att borra lite, ska bli spännande o se om jag klarar det. =) Blir även en sväng på balkongen i solen. Har lite huvudvärk som jag vill ha bort, får bli en alvedon tror jag bestämt.

Ikväll blir det att se reprisen av NCIS för vi missade det ju i tisdags pga fotbollen. Sen blir det nog så ska det låta också. J. tycker att jag är värsta panschisen??!! (vet inte hur det stavas hihi) som kollar på det programmet o nynnar med. Men jag kom på honom i fredags att han lyssnade o tittade till lite han med fast hjan satt vid datan=) Tyckte det var lite kul så jag fick retas lite med honom=) hihi

Imorse upptäckte vi att någon hade dragit ner Hammarby pappret på våran dörr. Det är så nämligen att grannen är värsta AIK:aren och satte upp några få klistermärken som sa att buu för DIF o Hammarby o älska AIK typ. Å då va ju J. tvungen att jävlas o satte upp en A4 sida med ett stor hammarby märke på våran dörr. Så igår kväll när grannen kom hem med en polare så drog hans polare ner den. Han hade blivit irriterad över detta tydligen o grannen blev sne på kompiusen för att ha ndrog ner pappret. Så hans kompis hade väl blivit lite generad över detta. Jag tyckte de va lite roligt att få höra=) J. va stolt att hans budskap hade nått fram o provoserat någon=) Så nu ska vi be mamma om ett nytt A4. Vill säga att jag EJ hejjar på Hammarby!! Så att det inte blir några missuppfattningar. Jag hejjar på IFK Göteborg om det ska vara något i allsvaneskan! Bara så¨att det är klart=)

Nu ska jag ut på balkonegn en sväng innan solen försvinner helt.
Hade bra folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla