lördag 23 maj 2009

Grillning=)

Idag blir det "riktig" grillning i Järlåsa hos mamma o pappa. Vi hade inget att göra o då kom J. på den briljanta idén att åka ut dit. Dricka lite goda drinkar o grilla=) Inviga mamma o pappas ny målade balkong=) De blir ju perfekt. Syster kommer in och hämtar oss, så kan jag också dricka drinkar=) Eftersom hon skulle i alla fall handla lite grillkol. Bra med taxi=)

Annars idag har det varit lugnt, Viktor åkte hem vid tre tiden och innan dess så kollade vi på Narnia: prince Caspian. Viktor hade inte sett den o ville så gärna se den. Jag är inte mycket för Narnia filmerna men vet inte riktigt varför. Första filmen ha jag försökt sett flera gånger men jag har bara somnat. Så då kan den ju inte vara bra!!

Så nu ska jag packa ner det vi ska äta o så ska jag ta med mig min strawberry daqiuri mix som jag ska fixa i ordning o smaka på.

Vi skulle ju egentligen sett på fotboll ikväll, men igår när jag kollade vilka matcher TV4 ska sända så sänder dom INTE Barcelonas match. Det är deras sista match hemma o det är i kväll dom ska få Liga bucklan. Det är lixom värsta prisutdelningen o TV4 bara struntar i det. Vi är mycket arga på TV4!!!!!!!!!! Det är ca 240 journalister på plats på Camp NOu i Barcelona o dom är från 18 länder, men TV4 ska inte dit o sända. Hel konstigt, dom har visat alla andra matcher som BArca spelat men inte den som blir värsta partyt...... Mycket märkligt.....Men nu är det som det är, får väl se bilder på hemsidan (Barcas) senare.

Nu ska jag kolla lite vidare innan vi ska bli hämtade.
Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas grillkvällen blev mysig:)

    SvaraRadera
  2. Mycket mysig, att bara få vara tillsammans mycket gott att dricka och kortspel men vem blev skitgumma tro det säger vi inte. Lite trött i morse men vi har ju haft mysigt idag oxå eller hur?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla