onsdag 6 maj 2009

Chelsea- Barcelona

Ikväll gäller det! Dags att visa om Barca är så överlägsna som dom var i helgens match mot Madrid. Ikväll är det borta match i London,
Chelsea tar emot på Standford Bridge. Första mötet slutade ju 0-0, så om Barca gör mål så är det ju väldigt bra!! Hoppas att dom vinner men med ostadig backlinje o med Henry kanske skadad så är det osäkert. Engelska lag har ju en tendens att kämpa tills dommaren blåser. Men med det spelet Barca hade i helgen så vinner dom!! =)
Så håll alla tummar ni har att Barca vinner o får möta M.United i Rom i maj.

Idag händer det inte mycket annat än att det är fotboll ikväll. Ska strax över till grannen o låna hans box. Matchen visas ju bara på viasat fotboll, så man måste ju ha box eller liknande. Tur är ju att grannen är snäll o lånar ut sin!!

Sen idag ska jag ner i källaren med det jag packade ner igår. Hade ju inte nycklarna hemma igår så jag kom inte ner i källaren. Nyckjlarna sitter vanligtvis på J. nyckelknippa. Men jag kom ihåg att ta av nyckeln igår när han kom hem=)

Har en film som jag tänkte jag skulle se på också, Rachel getting marrid heter den. Riktig tjej film. Frågade J. om han ville se den, men han sa att han kunde hoppa det=) Så när han e borta får jag passa på att se tjejfilmer=) hihi

Nu ska jag gå o plinga på hos grannen.
Hade bra folket!! =)

Gooo Barcelona!!!!! Goooo Barcelona!!!!!

1 kommentar:

Välkomna till Caroline´s Bubbla