onsdag 20 maj 2009

Känns som fredag

Känns som om det är fredag idag. Var till Heby idag, var fett mycket trafik! Beror väl kanske på att det är lång helg. Men ändå=)

Idag var jag uppe med tuppen. Skulle komma folk o sota eller ja, rengöra luftgångarna. Fick att dom skulle komma någon gång mellan 07.00-16.00. Å då vill man inte ligga o sova. Så jag gick upp o duschade så man hade det klart. Åt goda mackor som mamma bakat=) Tack för dom=) Kollade lite film. Åkte ner till ams för möte o sen vidare till Heby o gruppen=)

Fick höra att bror o Emelie hade satt in annons i Sala allehanda om att dom blivit föräldrar, så jag frågade Anders på vårdcentralen när jag kom dit om dom inte hade SA. Dom hade det inne på personal rummet så han gick o hämtade den till mig så jag skulle få se. Men blev besviken då det "bara" var en text annons. Trodde det var med bild juh=(

Nu ska jag, J. o Viktor spela kort. Lätt att jag vinner=) Vi har nyss ätit pasta med sås o bacon. Mmmmm va gott det var!!

Ha en bra kväll=)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad duktig du är på att skriva på bloggen.Har du fått tillgång till Sannas blogg för nu måste man logga in för att se vad hon skriver.Om du hör från henne säg att jag vill läsa bloggen:Hälsa John och Viktor och ha det så skönt.

    SvaraRadera
  2. hej hej...
    ni har väl fått lösen nu va?? skrev ju till din msn,.. men du kanske inte fick det?
    isf får d gärna ge det till mamma Ewa o cecilia också. kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla