tisdag 5 maj 2009

Solen skiner=)

Solen skiner fast SMHI lovade att det skulle regna hela dagen i hela Sverige!! Det blir väl som förra sommaren när dom inte hade rätt en enda gång tror jag, när dom lovade sol blev det regn o tvärtom. Kunde inte lite på det alls. Men jag är nöjd om solen skiner hela sommaren!! Uppe med tuppen idag också, blir så när jag skjutsar o går upp med J. är faktiskt "ganska" skönt, allt är sååååå lugnt på morgonen. Sen kan man ju alltid sova en stund på da´n om man blir för trötter.

Igår var jag i Heby, jag har börjat i något som på fint språk heter FGT= Fokuserad Grupp Terapi. Alltså går jag i en grupp med några andra tjejer o pratar om livet kan man säga. Ska väl leda fram till något som jag inte riktigt vet ännu. Men det kändes bra att vara där. Dom andra tjejerna som var där var även dom nervösa o nyfikna på vad det innebar. Tror att det blir en givande grupp, det lät som det i alla fall.

Idag så är det att fixa garderoben!! Hoppas att det blir bra med nya korgarna. Tror iofs att det är för några, men jag kommer säkert på någon smart lösning=) Sen blir det även att damsuga o städa lite grann, får se om jag ska ta köksskåps rensning idag eller om jag tar det imorgon. Måste ju dela upp sakerna att göra så att det blir på flera dagar!! =) Om det fortsätter med fint väder blir det nog att gå ut o prommenera en sväng också.

Nu ska jag titta till hur min syster dotter hade det hos frissan igår=) Syster har lagt upp kort på bloggen *nyfiken*

Hade bra folket=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla