måndag 11 maj 2009

Mitt i matlagningen

Nu så står riset på spisen o kasslern är i ugnen. Då passar jag på att uppdatera min blogg=)

Jaha, vad har hänt idag då?? Jo, jag har varit i Heby på min grupp. Det var jobbigt i dag, drog upp prat om min bror o de var fler som kunde känna igen sig i det. Men jag får inte säga mera, man får nämligen inte prata om gruppen. Typ som i Fight club, hahaha.

Skulle varit till arbetsförmedlingen men hon jag skulle till va sjuk o ringde så att vi ändrade tid tills på fredag förmiddag i stället. Så Anna P., när ska vi träffas? Kan få in det på torsdag?? Så jag fick sovmorgon idag!! Blev film o frukost o sen så blev det en tupplur innan Heby-resan. De var välbehövligt med en sådan, å skönt var det också=)

Annars ikväll händer det inte mycket, vi ska som sagt äta strax o sen blir det kanske lite film?!

Nu ska jag kolla maten på spisen=)
Ha en bra kväll!

4 kommentarer:

  1. Låter gott. AnnaP som gick i Marias klass? Hälsa i såf.

    SvaraRadera
  2. Ja men självklart ska vi ses på torsdag istället, vi får höras på telefon! Till Elin: Ja det är jag, hoppas att allt är bra med dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Bra Caroline!
    Att du tar upp jobbiga problem med din bror,Det tycker din mamma som älskar er alla.Kram från mamma.

    SvaraRadera
  4. mm smarkans med kassler..,. det tycker jagh om. fick man lite middags´tips, inte idag för då blir det fl'skfilé gryta, men senare i veckan kanske det kan bli kassler..=)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla