fredag 12 februari 2010

Äntligen fredag!

Hoooa va mycket det varit denna vecka, är alldeles slut! Skönt att det är fredag idag o att helgen stundar!!

I veckan som gått har jag varit på öppna förskolan och på klubben, eftersom Lena på ÖF behövfde hjälp för att Caroline var sjuk. Tur att hon är frisk och tillbaka idag! På ÖF så har vi varit kreativa och gjort väldigt fina alla hjärtans dag-kort. Vi disskuterade vad man säger/skriver på korten bara. Vi kom överrens om att man säger nog: Trevlig alla hjärtans dag! Någon som har andra förslag?? Jag hann också med att baka små semla-bullar också. Blev små och söta, det är tills på tisdag men skönt att ha det gjort iaf! Det blev gott bröd så semlorna blir nog kanon också=)

På klubben har det varit fullt upp som vanligt! Där har jag pysslat, gjort gips figurer, bakat rulltårta med två tjejer, haft sporthall där vi hade hinderbana o kull lekar. Vi har även spelat mycket spel där uppe också! Idag så ska det bjudas på rulltårte bakelse a´lá hjärtans dag! Sen blir det att barnen ska se film så jag hoppas det blir en lugn dag!! Men fredagar där uppe brukar vara helt galna, tror barnen gör av med den sista energin dom har för att kunna "bara vara" under helgen...=)

Annars här hemma har det varit lugnt, vi har faktiskt tagit tidiga kvällar!! Klapp på axeln för oss! Har massa som vi borde göra men har inte haft ork till det, men det blir väl att ta itu med det i helgen....Iofs i onsdags så fick vi en otrevlig hemfärd..fick bensinstop på gamla E4. två rödljus innan 4-mackarna. Det var bara att försöka rulla iväg bilen till okQ8. Tur att jag har en liten bil som inte är så tung! Men fyyyyy vad jobbigt det var. Trodde att min bensinlampa funkade...men tydligen INTE!!! Måste fixa det, men vet inte hur...Får köpa en dunk som jag kan ha i bilen i fall att, vill inte bli stående så där igen!!!

Nää, nu ska jag ordna mig lite inför jobbet!
Ha en trevlig helg!! och om inte annat en:

TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag! Min bensinlampa funkar inte heller, så jag är tvungen att nollställa tripp-mätaren varje gång jag tankar (måste ju tanka fullt för de ska funka förstås) men då vet jag när de är dax att tanka... Ha en bra vecka! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. drygt med dessa bilar:(
    tack förresten, hoppas du också hade en mysig alla hjärtans dag=)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla