torsdag 4 februari 2010

borde uppdatera här, men vet inte vad jag ska skriva, men jag gör ett försök!!

Jag har blivit frisk iaf, var bara en lätt förkylning som tur är!

Jag o J. pratade här om kvällen om man skulle känna om man kliade sig på benet, alltså på skellet benet. Likaså om man skulle bryta benet, känns det i benet eller är det "bara" nerver, muskler o annat mjukt som gör ont??!! Vi kom inte fram till nå...hade velat haft en läkare till hands o frågat..blandade in min pappa o frågade honom också, men han visste inte heller. Så den stora frågan är: Har man känsel i skelettet?? Fundera på de ni ;)

Idag ska vi ha möte på jobbet, eller ja, sitta ner o prata om veckan som kommer. Ska börja ha det på torsdagar vid ett tiden. Prata om det som kommer hända nästa vecka o om det är ngt man vill ta upp. Känns som en bra grej, man kan ventilera o så..vi har ju ett ganska speciellt gäng om man säger så!

Igår på förskolan så var jag till IKEA o shoppade, vilken tur att jag har bil o körkort! Roligt att gå på IKEA på jobbtid=) Blev inhandlat lådor, köksredskap, strykbräda bla.. Sen när jag kom tillbaka hade vi fått en god kladdkaka som våran "chef" hade köpt o ville bjuda på! Vilken lyx;)

Det blev ju lite iaf=)
Ha en bra dag i snö yran nu!

3 kommentarer:

  1. Men gud vilka djupa frågor ni diskuterar! Har jag aldrig tänkt på... Men det är ju ganska intressant... Baka brödet, för det är väldigt nyttigt men det smakar mkt o speciellt när det är nybakt, supergott. Det blir ganska sött i o med russina. Prova, o gillar han det inte kan du ju alltid säga de va mitt fel ;-) Men det är ju ALLTID gott med hembakt bröd... Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. haha men Carro vilka funderingar, har ingen aning jag heller men berätta gärna när ni kommit fram till svaret=)

    SvaraRadera
  3. Håller med Sanna, tala om så fort ni vet!!! För det var ju en riktigt jobbig sak att tänka på! ;-) Trevlig helg!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla