tisdag 16 februari 2010

Imorse var det kaos

Igen i morse blev det kaos. Caroline på förskolan ligger hemma med magsjuka, Dom ringer till mig o vill att jag ska hoppa in där. Pallade inte imorse för jag var helt sjukt trött. Ringer lite senare o frågar om jag kan vara där resten av veckan...MAssa sms o samtal senare så är det nu bestämt att jag ska vara på förskolan resten av veckan + på klubben. Blir alltså fullt upp denna veckan också! Ska ha ett möte med The Boss imorgon. Skulle prata igenom hur jag känner för att dom ringer o frågar på morgonen å sånt, hur jag trivs där osv.. Tycker att det är väldigt stressande att behöva svara direkt på morognen o vara "beredd" att hoppa in mindre en 1timme senare. Vill komma ifrån det o få struktur. Men det känns bra iaf att Annelie o jag ska prata imorgon å så..

Annar idag har det varit fullt hus på klubben, föräldrafika från 17-18. Men föräldrarna tog med våra barns syskon. Dom är sjukt livliga!!! Dom sprnag runt-runt. Var alldeles slut i skallen när jag kom hem...

Ikväll ska vi gå över till grannen o kolla fotboll=) Han har lämnat det nedre låset öppet o bara låst det övre dit vi har nyckel, han är nämligen på jobbet och det är fotboll ikväll=) Champions leauge startar igen ikväll! Tur att grannen är schyst å låter oss kolla, vi kanske skulle få mer sällskap av en annan polare till Grannen som håller på United. Vi får väl se om han dyker upp eller ej!

Håller på att fundera över vad jag ska ge J. i pressent också. Han fyller år på söndag å fantasin står stilla. Hade köpt ett "frisör-vax" åt honom, men det fick han i dag för han skulle gå o köpa ett själv. Kändes onödigt då jag hade ett liggandes gömt i garderoben. Tyvärr försvann ju ett paket för min del... :(

Nu ska jag fixa lite dricka så vi har när vi ska gå över, det börjar strax...
Ha en trevlig kväll!

8 kommentarer:

  1. Ja fy så drygt det är när dom ringer samma dag, sånt gillar man inte..

    present, ja sånt är alltid svårt.. jag brukar köpa kläder. det funkar för det mesta. eller ja ett par tröjor ligger ju i garderoben aldrig använda.. morr!
    ähh du hittar nog nått ska du se=)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig helt och hållet. De är juh bättre att ligga hemma och få bidrag i stället och låta oss andra svenskar betala lata personer som dig!!
    Och hur fan tror personalen skulle reagera på hur du resonera om att du inte orka åka till jobbet bara därför du är morgon trött?!?!? Hur dum är du igentligen?!? PS Skullevara kul att se dig när du puttade bilen till bensinstationen. Måste vara kul att se en groda puta på en annan groda DS /

    SvaraRadera
  3. Göran! Vet du vad att dun är väldigt elak person.Du tror att Caroline är lat men dtu vet inte vem hon är så låt bli att uttala dig om sånt du inte vet nåt om eller är du dum i huvudet.Jag känner Caroline bättre än dig och vet att för henne är lat något som inte finns så håll tyst om sånt du inte vet nåt om:Tänk på detta!

    SvaraRadera
  4. Till Göran: Jag har full förståelse från min arbetsgivare om jag inte orkar gå till jobbet! Har bästa cheferna! Det ligger mer bakom saker o ting än vad du vet!!

    SvaraRadera
  5. Till Eva: Ja eller hur inte lat? säkert att döma utav ditt omdöme så är du inte så mycket sämre du heller.

    SvaraRadera
  6. Till Latis: Måste vara svårt för din arbetsgivare att hitta extra personal eftersom alla ligger hemma och sover. Ett tips. Ta ett kålhuvud lägg de under sängen så latmasken kommer ut.

    SvaraRadera
  7. Vilken jävla skit du är Göran skriv ut hela ditt namn och varför ska du läsa Carolines blogg om du är avundsjuk på att hon har förståelse från sin arbetsgivare.Vad gör du själv spelar golf eller äter praliner så gör det då men slösa inte tid på sånt som du inte har med att göra så kanske du mår bättre.KOm ihåg sopa rent framför din egen dörr innan du dömer andra människor för att kalla henne för groda det tycker jag att du är en stor gammal ful padda.Kom ihåg detta du din lilla Göran!

    SvaraRadera
  8. Till Eva: Hur visste du att jag spelade golf?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla