tisdag 27 april 2010

besök igen=)

Japp så är det=) Torstens hemfärd till norr har skjutits upp en dag till=) Och då kommer han såklart till oss=) Vi har haft en lugn kväll med fotboll på tv. Käkade burgare innan=) Det var smaskigt..

Annars idag blev det fullt upp. Trodde jag skulle ha en lugn dag idag men icke! Skjutsade J till jobbet och stannade till på Gränby för att handla lite..Kom hem och satte mig en stund vid datan för att sedan hoppa in i duschen för att ge mig iväg för att hämta min pappa. (han jobbade bara halvdag idag) Tog med mig pappa ut till mitt-i-ingenstans igen för att hämta Grodan. Hämtade den och in till stan för att hoppas på en återbesiktningstid direkt. Tur som det var så hade jag bara 1 i kö innan mig, fick nog vänta hela 3min tror jag=) Ibland har man tur. Efter det så åkte jag förbi J. för att hämta hans kort eftersom jag har haft massa strul med försäkrings kassan och inte fått in mina pengar på kontot!!! *gillar det INTE* Vidare till Gottsunda centrum för att hinna in till bolaget en sväng..Har lixom en pojkvän här hemma som har dåliga nerver inför imorgon. Barcelona spelar nämligen avgörande match mot Inter imorgon...Mycket spännande! Sen var det bara dags för att åka till jobbet.....

Nää. nu dissar jag fotbollen på tv:n, de blev inge spännande nu... =( Bäst att borsta tänderna för att sedan hoppa i säng!

1 kommentar:

  1. OJOJOJ här uppdateras det vilt, bra det=)
    hade jag mycke o läsa nu när jag är ledig:D

    den där smörgåstårtan hade jag INTE tackat nej till.. tusan så gott

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla