måndag 26 april 2010

Varit ute i ingenstans

Idag efter jobbet så åkte vi till Ålands byggdegård där vi mötte upp mamma o pappa. Vi skulle nämligen lämmna Grodan på reparation. Det behövs bytas en gummi bustning på vänster bak sida. Å herregud att Skogstibble låg mitt ute i ingenstans! Jag har fått betongsjukan tror jag!! Det var liten väg o åkrar runt omkring bara...Rolig väg att köra på, men shit va drygt att bo så långt ute på landet!! Tror inte jag skulle klara av det nu när man vant sig med att ha affärer med gångavstånd....Men det är ju sharmigt på landet...men skulle inte vilja bo så lååångt ut!! =)

Annars idag har jag fått en glad överraskning, trodde inte jag skulle få pengar av kommunen förren nästa månad. Men det kommer in på kontot imorgon=) Det känns bra!!

Nu har klockan blivit mkt eftersom vi var ute i Skogstibble med bilen, så nu är det matlagningsdags! Gillar inte att äta sent men va ska man göra när man inte är hemma från jobbet fören vid 18 tiden på kvällarna...Det är nackdelen med att sluta "sent"..Middagen blir sen=/

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla