fredag 30 april 2010

Valborg

Jaha, nu har jag slutat för dagen...Ungarna hade vattenkrig ute det sista dom gjorde...Jag bistod bara med vatten till dom!! Tur att jag inte blev blöt..hade inga extra kläder med mig!!! Ungarna tyckte det var jätteroligt iaf!

J. fick också sluta nu vid tre tiden, skönt att vi båda slutat tidigare idag, de är ju ändå valborg...Men vi har inget inplanerat alls!! Ska kolla lite på nätet om majbrasor o likande. Hade hoppats att det skulle vara ngt i stan i kväll, men det verkar inte som det är något..Det slutar vid 17 tiden det sista jag har sett hittills... Förr var man ju upptagen med att sitta i slottsbacken o sen grilla för vidare färd mot ngn krog. Men det känns helt fel nu!!

Nää, nu blir de nå annat för min del..
Ha en trevlig Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla