lördag 3 april 2010

Glad påsk!!!

Skriver med gul text idag då det är självaste påsk afton!! Väldigt svårt för mig att se nu när jag skriver, gult på vit bakgrund är ingen höjdare!!!

Idag så har vi varit o gått på IKEA en sväng, kollade på ny tv-bänk, men hittade ingen som vi gillade...Fanns väl en som vi kan tänka oss, men det känns så där att köpa ngt bara för att...Näää vi får vänta och se..Sen blev det en tur ner på stan där vi mötte upp J.´s arbetskamrat. Tog en lunch på stan, blev på litle Italy i Svava gallerian..Där har dom buffé med varmrätter, sallads buffé och pizza buffé...Var väldans gott=) Kollade lite runt på stan också, men hittade inget...Blev en sväng in på bolaget också. Köpte en ny smak på bacardi brezzer, en med mango..Ska bli spännande att smaka på..

Nu här hemma har vi hunnit med att damsuga lite snabbt och plocka undan lite...Får besök snart av han vi träffade på stan...Han ville komma över o kolla fotbollen ikväll o de fick han ju göra! =)

imorgon blir det en hel hemma dag tror jag. Vi har tvättid på eftermiddan så det blir inte ut o åka ngt iaf. På måndag ska vi ut till Järlåsa där syster med familj kommer också. Där ska vi GRILLA!!! Mums!!! Hann ju med en sväng ut till mamma o pappa i fredags också...blev grill då också!!! Tror inte man kan bli trött på det!! Sådan sommar känsla man får när det luktar grillning=) De gillar jag!!!

Nää nu ska jag kolla vidare så jag har det gjort innan besöket kommer!

Glad Påsk på er igen=)

1 kommentar:

  1. Ja nog är det sommar när man väl får grill lukten i näsan och gott blev det ju oxå.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla