onsdag 14 april 2010

Okej, här kommer en uppdatering...har haft mycket för mig senaste..Hade tänkt att jag skulle ha haft lite kort också, men har inte fått in dom i datan än!!Det kommer senare...lovar=)

De har varit påsklov sen sist..Mycket händelserikt, roligast med häst längder var ju Brandstationen! Vi fick testa på massa roliga saker..Bla. krypa i lådor (klaustrofobi övning) ((barnen tyckte et var roligare än Nickis, äventyrs leken här i uppsala)), vi fick åka brandbil med sirener på, testa vatten slangar med prickskjutning, gick upp i ett 30m högt torn!!! Det var sjukt högt!! Jag va inte så kaxig då inte...hahaha...Sen fick vi åka på brandstången också=) Det var väldigt roligt och vi blev så väl omhändertagna där!

Sen har det varit mkt fotboll, både i ligan med stora El Clasico och i CL med Arsenal som motståndare! Vinst i båda matcherna.. Är även match ikväll, tufft schema nu..

Har även hunnit fått ett av två jobb som jag sökt. Har blivit kontaktperson åt en tjej på 19år. SKa bli spännande att se hur det är. Det innebär att jag ska följa med henne på ngn form av aktiviteter 1gång i veckan i ca 1-3timmar. Det andra jobbet är på G. Det är ett jobb på arabiska skolan i Gottsunda. Ska vara där på deras förskola. Där har dom två avdelningar, en med barn mellan 1-3år o en med barn mellan 3-5år. Väntar på att pappren från arbetsförmedliungen ska bli klart. Har jobbet lixom men kan inte börja förren pappersarbetet är klart...

Nu snart ska jag på ett möte med en tjej på kommunen för att skriva på papper för kontaktperson jobbet. Dags att göra sig färdig!
Ha en bra dag i solskenet=)

1 kommentar:

  1. Bra Caroline! DEt är väl skönt att det ordnar sig på jobb fronten oxå.Ta vara på solstunderna innan du börjar jobba för det behöver du!NMin heshet är bättre.Vad gjorde poliserna hos er då? Kram mamsen.God Natt1Papsen hälsar oxå till er.Kraaaaaaaaaaaaam.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla