fredag 23 april 2010

Tar tag i mig själv o uppdaterar här=)

Har inte hänt mycket den senaste veckan...
I onsdags var jag för första gången och träffade tjejen jag är kontaktperson till. Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig riktigt men hon sa att det kändes bra o hon såg glad ut! Ska träffas igen till veckan.

Annars väntar jag fortfarande på pappren från arbetsförmedlingen...börjar bli less på det nu. Vill ha besked om när o var jag börjar jobba lixom...Kan ju inte planera ngt alls!!!

Igår kom Torsten ner till Uppsala, som vanligt kom han direkt till oss igår kväll! Han är här tills imorgon då han ska på släkt träff på hans pappas sida. Vi (jag o J.) ska till Järlåsa o äta smörgås tårta!!! Mamma har gjort det1!! Har lääääängtat länge till den=)

Nu ha jag inte mkt mer att skriva...Ska försöka att uppdatera här oftare, men har inte haft någon lust alls =/ Men ska bättra mig!

1 kommentar:

  1. Bättre sent än aldrig du måste ju oxå hinna med detta och ha lust att skriva med.Vi ses imorrn och grilla kan vi väl göra på söndag om det passar er.Kram mamsen

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla