tisdag 6 april 2010

Påsklov

Eller nja...inte helt...men det blir andra tider o lite annat än "vanligt" jobb. Som i dag ska vi till badhuset i Gottsunda o bada med barnen...Är inte pigg på det men det funkar...Imorrn blir det textil tryck, på torsdag ska vi till Viktoria Brandstationen här i Uppsala. det är den stora där dom ävewn utbildar brandmän...Vi skulle visst få testa på lite grejer också=) På fredag blir det korv grillning och påsk äggs letning, hoppas på fint väder så att man kan vara ute...

Imorgon ska jag annars till arbetsförmedlingen!! Tänk att det KAN gå fort om dom bara vill. Har ett jobb på G och måste få lite info om arbetsgivaren kan få stöd från AMS eller inte osv. Hoppas att det hinner bli klart till slutet av denna vecka. Jobbigt när jag vet att jag har jobbet men att dom behöver få bidrag för att kunna anställa mig...Har varit jättestruligt med mina arbetsförmdelare, har bytt tre gånger sen i höstas!!! Det är INTE okej!! Ska även ta upp det imorgon!!

Ikväll blir det fotboll för hela slanten! Barcelona spelar avgörande match mot Arsenal...Tror på en vinst men man vet ju aldrig....

Nää, dags att packa väskan o bege sig till Gottsunda nu...
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Åh vad mycke roliga saker ni ska göra i veckan då=) vi hade också tänkt bada men badhuset i Heby var tydligen stängt. Typiskt!!! =)

    Håller tummarna för den nya jobbet=) vad är det för jobb då?
    kram kram S

    SvaraRadera
  2. Va kul du ville vara med o tävla med mitt jobb!!!! Hoppas att allt går bra inför det nya jobbet!!! Kramra Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla