lördag 24 april 2010

Världens bästa föräldrar!!

Jag har världens bästa föräldrar! Det bara är så=) Dom kom in till stan idag, visste iofs att dom skulle det men dom sa att dom skulle ringa innan, de gjorde dom inte ;) Men när dom kom hade dom med sig värsta smörgås tårtan med massa räkor o lax...mums!!!


Denna står i vårat kylskåp nu o frestas...Det blir att äta utav denna till fotbollen ikväll=)

Vi blev med dragna ut också. Gick en sväng runt på Gränby. Mamma letade vårjacka och jag kollade skor. Hittade inga som jag ville ha =( mamma hittade ingen jacka heller=(

Efter Gränby åkte vi vidare till Boländerna. Där gick vi in på intersport och hittade dess fina skor, på extra pris dessutom!!



Bästa mamma jag har så fick jag dom av henne! Hon tyckte att jag behövde ett par då¨mina nuvarande skor är det hål i sulan under trampdynan. Jag sa inte nej och nu är jag ett par sprillans nya skor rikare=) tyvärr hittade inte mamma någon jacka, men vi får fortsätta vårat letande senare=)

Annars så har Torsten åkt "hem" idag. Han skulle på släktträff i kväll. Han kanske dyker upp hos oss efter festen, det vet man ju aldrig=)

Nu ska jag kolla runt lite granna innan fotbollen börjar! Trevlig kväll på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla