söndag 2 maj 2010

Helgen över

Vi har haft en jättehärlig helg. Har bara myst och tagit det lugnt. Inte haft några måsten eller så=) Har varit en sväng till gränby centrum men inge mer.

Kommer lite bilder här på något som är otroligt roligt! Jag köpte det på öppna förskolan av en mamma som har sålt dessa. Det är stämplings kitt till naglarna. Mamma o jag ska dela på detta. Så jag ska lära mamma hur hon blir fin på naglarna! Våra små tjejer på fritids klubben älskar detta och tycker det är hur kul som hellst!



Kittet består utan en bricka, stämpel, skrapa, spec. lack och överlack.



Jag köpte på mig 3brickor till o ett jätte snyggt vinrött stämpel lack. Även en remover flaska som man har för rengöring!

Man kan även lägga in glitter i mönstrena, men så långt i min deckoration har jag inte kommit till än... Men akta er va fina naglar mamma o jag ska ha i sommar =)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att be ge mig o köpa Ken´s pizza! Godaste pizzan i Uppsala=)

Ha en trevlig kväll=)


1 kommentar:

  1. Skulle vara roligt o få se bilder på naglarna ni gör också:D alltid snyggt med fräscha naglar:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla