onsdag 26 maj 2010

Ny frilla

Eller inte direkt ny, men det låååååånga håret är nu 1.5 dm kortare än vad det var innan. J. passade också på att få håret fixat, vi var på ett ställe inne i stan i St: Per gallerian. nytt o fräscht var det o de kostade inte skjortan att gå dit heller... Tycker att det är lite väl mycket att slänga ut ca 400kr för en klippning när man inte ska ha ngn speciell frisyr...Nu Har jag håret till under skulderbladen o så är det uppklippt lite granna så det blir lite liv i håret! Känner mig väldans nöjd med resultatet, ska bara vänja mig vid att det är "kort" nu=)

Nu ska jag kika vidare..

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick klippa håret och att du blev nöjd med det.Jag skulle oxå behöva klippa mig men jag vet inte vart jag ska gå och få det fixat.Pappa cyklade från Skogstibble och det tog inte riktigt en timme så var han hemma. Vi åker till E-tuna imorrn för vi ska hämta Ella på förskolan för Cecilia skulle ha nåt personalmöte och så kommer vi hem sent på söndag kväll så ni vet var vi är.Kram.

    SvaraRadera
  2. Meeeen släng upp en bild på nya frillan:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla