fredag 14 maj 2010

Nästa onsdag jobbar jag sista dagen på KFUM. Kommer att bli på klubben sista dagen. Barnen är så söta och undrar varför jag inte vill vara kvar o varför jag ska jobba på ett annat ställe för=) Hade ju hellst varit kvar men det gick tyvärr inte! Men måndag o tisdag ska jag även vara ute på Alnäs där jag o Ami ska baka bullar..Hoppas på fint väder så man får lite sol på sig också=)

Sen på torsdag så smäller det för då ska jag börja(äntligen) på Al Houda skolan..Ska jobba på förskolan 3-5år och på fritids verksamheten som dom har! Ska bli roligt o spännande....

Annars har det varit en lugn vecka, igår var vi lediga o bara tog de lugnt, var fruktansvärt trött! Var kanske inte så konstigt då det började åska på kvällen...

Näää, nu blir det en dusch innan jag ska iväg till Klubben...

2 kommentarer:

  1. Hej! Hade ni åska igår kväll det hade inte vi men i Västerås hade det oxå åskat.Nu har jag varit och tagit prover på vårdcentralen i Heby och det var Birgitta Styuresson som tog dessa 3 rör med blod får vi se om jag har några brister på olika saker.Vad skönt att ni vilade igår för det behöver man när man jobbar bland barn för dom är så otroligt stökiga och skrikiga.Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande! Hoppas att du trivs på ditt nya jobb! Kramar Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla