fredag 28 maj 2010

dagis sjukan

Japp, det är precis vad jag fått. Jobbat 1vecka och 1 dag på skolan å nu har jag fått världens förkylning!!Det mesta sitter i näsan som rinner, klias o snoras.... Men det är ju inte konstigt om jag blir förkyld när typ alla barn är lite snoriga. Jag ska ju vänja mig med alla barn bakterier som finns..Kroppen fick nog en liten shock!!haha

Annars ikväll är jag hemma alldelses själv. J. är o festar med en av hans kompisar. Jag fick följa med om jag ville men tackade nej. Känns som om dom ska få "prata gamla minnen" i fred som det lätt blir när man inte träffats på några år! Vet ju själv hur det blir, ganska mkt va som har hänt, minnen osv. Så ikväll har jag legat i soffan med lite godis o en pepsi. Har fixat mina naglar både på fötter o händer. Hade faktiskt tänkt lägga upp bilder men fick inge bra kort. Tror jag tog 20-25 kort o inget funkade. Till sist gav jag upp att försöka fota. Försökte med att ta mot väggen, golvet, soffan gardinen mm men allt bara blänkte o det blev vitt bara. Men jag blev väldigt nöjd iaf. Har ju stämplat på finger naglarna=)

Imorgon ska vi åka till Sthlm o se på J.´s små systrar, eller små o små dom är 17år o 15år. Dom ska iaf ha dans uppvisning som vi ska se på. Ska bli roligt att träffas! Var jättelänge sedan sen sist... Vi ska även ha med oss J´s stora syster och hennes pojkvän.. Får väl se hur resten av dagen ser ut!

Näää, dags att springa iväg o snyta sig!
Fyyyy va drygt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla